DITT KÖRKORT, VÅR PRIORITET. VI ÄR MED DIG HELA VÄGEN.

Vi är med dig hela vägen till ditt B-körkort, oavsett om du väljer automat eller manuell växellåda. Förutom teori- och körlektioner erbjuder vi även de obligatoriska riskutbildningarna del 1 och del 2 samt handledarkurser för privatister.

På vår trafikskola möter du välutbildade, erfarna och servicemedvetna trafiklärare som hjälper dig att känna dig trygg och säker i trafiken. Vi är det perfekta valet för dig som vill ta körkort i Malmö. Vårt huvudmål är att erbjuda våra elever en utbildning som de kommer vara nöjda med. Vare sig det handlar om teori eller praktisk körundervisning, så skräddarsys allt efter den enskilda elevens önskemål och förväntningar. Våra utbildningar följer Transportstyrelsens kursplaner och syftar till att göra dig till en säker förare efter avslutad utbildning.

• Kör du personbil privat men vill komplettera med lektioner på en trafikskola?
  • Har du blivit underkänd vid uppkörningen och behöver tips och råd?
  • Har du redan körkort för personbil men vill komma igång eller träna på körskola och känna dig säkrare i trafiken?

Vi välkomnar dig att ta kontakt med oss eller ännu bättre, besöka oss personligen i våra lokaler på Mäster Nilsgatan 20 i Malmö. Där kommer du att mötas av våra kompetenta trafiklärare. De arbetar kontinuerligt med sin egen utveckling och fördjupar ständigt sina kunskaper inom trafikpedagogik. Oavsett om du strävar efter att ta körkort för bil eller motorcykel, kommer du att dra nytta av deras expertis. Vi har flera olika alternativ tillgängliga för att passa din budget och studiestil. Tveka inte att kontakta oss om du är intresserad av att skaffa ett körkort i Malmö.

Att ta körkort för personbil i Malmö behöver inte vara krångligt. Här är några steg att följa på din resa mot ditt B-körkort.

Vägen till körkortet