RÄNTEFRI DELBETALNING FÖR KÖRKORT

Nu kan vi erbjuda dig möjligheten till räntefri delbetalning för din körkortsutbildning. Det betyder att du kan fördela kostnaden för din körkortsutbildning över en avtalad tidsperiod hos vår trafikskola – ett utmärkt alternativ om du inte har möjlighet att betala hela summan på en gång.

Vi tillhandahåller finansieringsalternativ i samarbete med Resurs Bank, enligt de följande villkoren nedan:

• Alltid 30-60 dagars fri kredit. Betalningsalternativ väljer du månaden efter köp när du fått din avi.
  • Du måste vara 18 år fyllda.
  • Om du har ett jobb kan du låna upp till 50.000 kr. Om du är student kan du låna upp till 15.000 kr. Minsta lånebelopp är 2.000 kr.
  • Lånet är räntefritt upp till 24 mån.
  • Du betalar en administrationsavgift på 35 kr per månad för delbetalningsplaner 3 månader och över.
  • Om du väljer en delbetalningsplan på 3, 6, 12 eller 24 månader betalar du även en uppläggningsavgift.
  • Du kan när som helst betala in hela beloppet utan ytterligare avgifter och du kan delbetala mer än det överenskomna beloppet per månad.

Ansök om kredit via internet

När din kreditansökan har godkänts, är du välkommen att besöka vår trafikskola för att slutföra ditt köp.

Din delbetalningsplan är inget du måste bestämma vid ansökan. Ta det beslutet när du har fakturan i din hand.

Få en snabb uppskattning av dina lånekostnader

Ta en titt på tabellen nedan för att få en översikt över de månatliga beloppen vid olika kreditbelopp och delbetalningsalternativ.

Avbetalningsperiod

Avbetalning/Månad: 834 kr
Månadsbelopp (inkl aviseringsavgift): 863 kr
Uppläggningsavgift: 295 kr (Betalas vid 2:a avbetalningen)
Total Kreditkostnad: 643 kr

Caroli Trafikskola har ett samarbete med Resurs Bank för att erbjuda finansiering av din körkortsutbildning.

Hos Resurs Bank som ingår i Resursgruppen står kunderna i centrum och kan låna pengar samt spara till förmånliga räntor. På Resurs Banks hemsida, kan du bland annat se ditt saldo på kontot, din senaste inbetalning och ett kontoutdrag. Lösenord för att logga in hittar du på din avi.

Mer information om Supreme Card och fullständiga villkor. Kontakta Resurs Bank på mail kundservice@resurs.se eller telefon 042-38 20 93